ایمیل مارکتینگ چیست ؟
نامه همواره یکی از ابزارهای بازاریابی و تبلیغات بوده است. با افزایش روزافزون استفاده از ایمیل این ابزار به شیوه اثربخشی برای تبلیغات اینترنتی تبدیل شده است. تبلیغات از طریق ایمیل ابزار مقرون به صرفه ای است که از نرخ پاسخگویی بالایی نیز برخوردار است. همچنین این ابزار موجب وفاداری مشتریان و نیز موجب تقویت نام تجاری میشود، ضمن اینکه در جذب و نگهداری مشتریان نیز ابزار بسیار کارآمدی است.
ارسال ایمیل تبلیغاتی و گروهی در قالب خبرنامه های الکترونیکی و ایمیلی می تواند منجر به تحول چشم گیری در سازمان شما گردد. تحقیقات نشان می دهد پس از کمپین های بهینه سازی برای موتورهای جستجو، ایمیل مارکتینگ در رتبه دوم تاثیرگذارترین ابزارهای مناسب برای بازاریابی الکترونیکی قرار گرفته است. اجرای اصولی و درست خبرنامه های الکترونیکی می تواند تا ۳۵ درصد فروش یک کسب و کار را افزایش داده و یک ارتباط منسجم و مرتب را بین کسب و کارها و مشتریان برقرار نماید.
شرایط و قوانین ارسال ایمیل تبلیغاتی
محتویات تمام بسته های تبلیغاتی باید منطبق با قوانین جمهوری اسلامی باشد.
در صورتی که که محتویات بسته تبلیغاتی منطبق با موازین اخلاقی و قانونی نباشد ، شرکت از ارسال آن خودداری خواهد نمود.
صحت مطالب ارسالی به عهده مشتری می باشد و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال آن به عهده نخواهد گرفت.
مشتری برای ارسال بسته خود سه زمان را پیشنهاد خواهد داد و شرکت می تواند یکی از زمان ها را انتخاب و بسته را ارسال نماید.
شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال خرید محصولات تبلیغی مشتری نخواهد داشت.